BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du nysgerrig på rekruttering og HR-administration? Til oktober går vores HR Manager på barsel, og derfor søger vi en barselsvikar, som er nysgerrig, struktureret og trives godt i en omskiftelig hverdag præget af både faste, tilbagevendende arbejdsopgaver, men i høj grad også af diverse ad hoc-opgaver med kortere deadlines – store som små.
Jobbeskrivelse
Din primære opgave er at have fingeren på pulsen – hvad angår vores butikspersonale. Med andre ord beskæftiger du dig bl.a. med:
- Rekruttering af personale i samarbejde med ledere
- Løbende monitorering af udviklingen i sygefravær, både kort- og langtidssygemeldte
- Offentlige ydelser/nem refusion, herunder sygedagpenge, barselsdagpenge, kursusadm., etc.
- Tilgængelig ift. rådgivning om personalejuridiske spørgsmål
- Håndtering af kontrakter, herunder ansættelser, opsigelser, advarsler og fratrædelsesaftaler
- Opdatering af personalehåndbog og andre HR-relaterede politikker
- Koordinator på vores interne GEjSER Academy
- Og meget mere…
Vi forestiller os, at du har en uddannelse inden for HR, kontor eller et lignende område. Det er en fordel, hvis du har et par års erfaring med arbejde inden for HR, men vigtigst af alt er, at du har lyst til at lære og også lære fra dig.
Da stillingen indebærer mange forskellige opgaver, er det essentielt, at du kan skabe overblik og trives med to-do lister og deadlines. Derudover er det afgørende, at du kan trives i en stilling, hvor der skal træffes vigtige og til tider svære beslutninger.
Den praktiske del
Vi tilbyder et barselsvikariat med opstart 1. juli 2024, og med potentiel mulighed for fastansættelse bagefter. Din stilling som HR-assistent er på 37 timer, og lønnen vil afspejle dine kvalifikationer – samtidig med at du tilbydes sundheds- og pensionsordning efter endt prøveperiode.
Du bliver en del af en virksomhed i rivende udvikling – og hvor du selv tager del i løftet fra iværksætter-kultur til professionel HR-funktion. GEjSER har siden starten i 2011 taget rejsen fra 0 til 140+ medarbejdere fordelt på HQ i Galten ved Aarhus og mere end 45 butikker rundt om i hele landet.
Virksomheden er familieejet og kulturelt en virksomhed med meget højt til loftet, stor frihed til at handle på sine idéer og et betydeligt ønske om at professionalisere virksomheden fremadrettet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
GEjSER - Galten, Erhvervsparken Klank , 8464 Galten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6052615