BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en erfaren leder med mod på at varetage den daglige ledelse af vores serviceværksted i Galten? Kan du sikre, at både samarbejdet i teamet og driften fungerer optimalt?
Så er du måske vores nye Værkstedschef.
Vi er på udkig efter en dygtig leder, som kan varetage driften og udviklingen af vores serviceværksted i Galten. Her vil du komme til at arbejde i et uformelt miljø med gode kolleger, der forstår, hvad teamspirit er.
Du vil indgå i en organisation, hvor udvikling er i fokus. Dette indebærer, at vi i Galten er i gang med at opføre vores nye kundecenter, der gør Galten til et flagskib, hvor vi stolt kan medbringe kunder, samarbejdspartnere og kolleger, for at vise ”best practice” inden for Service, Opbygning, Udvikling, Salg og Aftersales. Her vil du få et spændende og udfordrende job med frie rammer, hvor personlig og faglig udvikling prioriteres højt. Du vil blive ansvarlig for at sikre driften og god trivsel på vores serviceværksted, samt indgå i samarbejdet på tværs af organisationen, hvorfor det er vigtigt, at du besidder stærke kommunikations- og samarbejdsevner.
PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER:
- Personaleledelse af et hold af dygtige servicemedarbejdere
- Projektering og udvikling af vores serviceværksted i Galten
- Skabe vækst og udvikling af serviceforretningen i Midt- og Østjylland
- Bistå den globale serviceorganisation med servicemontører og specialistviden
- Håndtering af kundehenvendelser
- Planlægning af belægningen på værkstedet
- Fakturering af kundeordre
- Reklamationsbehandling
- Opgørelse af forsikringsskader og kontakt til forsikringsselskaber
- Opfølgning og optimering af flows
- Aktivt deltage med input til løbende forbedringer
VI FORESTILLER OS, AT DU:
- Har erfaring med ledelse og forstår at være en synlig leder, der kan optimere teamets performance
- Prioriterer service og kundetilfredshed højt
- Kan lide at arbejde med administrative opgaver, herunder sikre korrekte registreringer og rettidig fakturering
- Ikke er bange for selv at tage fat og være en del af løsningen
- Har en god teknisk forståelse
- Er struktureret, fleksibel og i stand til at have mange bolde i luften på én gang
Tidligere erfaring fra lastvognsservicebranchen eller lignende er en fordel, men ikke et krav. Det vigtigste for os er, at du har ledelseserfaring og formår at engagere dine medarbejdere samt optimere værkstedets daglige drift.
Vi tilbyder velordnede arbejds- og lønforhold i en virksomhed med et stærkt brand og et produkt, der rækker langt – bl.a. sundhedssikring og pension. Arbejdstiden er tilpasset kundernes behov, hvorfor der skal forventes skiftende arbejdstid.
HVEM ER VI?
HMF er én af verdens førende producenter af lastbilmonterede kraner, hvor vi udvikler og producerer lastbilkraner helt fra den rå stålplade til det færdige produkt. Vi har for længst etableret os som en international spiller med datterselskaber og forhandlere i det meste af verden. Vores succes er skabt gennem vedvarende innovation og ikke mindst et kompromisløst fokus på kvalitet og service siden opstarten i 1945. Vi har ca. 600 medarbejdere fordelt på fire danske afdelinger og tre udenlandske datterselskaber.
LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?
Har stillingen fanget din interesse og har du lyst til at arbejde i en resultatorienteret virksomhed, så send din ansøgning og CV til os via knappen nedenfor. Vi indkalder løbende til samtale og lukker rekrutteringen, så snart vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Uffe Binderup Jensen, Head of Service - HMF Danmark, på mobil: +45 6023 4523 eller mail: ubj@hmf.dk.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Skanderborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
HMF Group A/S, Frichsvej, 37, 8464 Galten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988836